Na het overlijden van uw dierbare volgt vaak nog een lang traject van administratieve rompslomp.
Denk hierbij aan het informeren van instanties, contact met de bank, contact met een notaris, stopzetten van abonnementen/lidmaatschappen/contracten, verzekeringen etc etc.
De Zaanse Boedelruimers kunnen u hiermee helpen.
Doel is dat u uiteindelijk zelf uw (financiele) adminstratie weer kunt regelen.
In een persoonlijk gesprek komt onze financiele begeleidingscoach bij u langs om te inventariseren wat uw behoeften zijn.
Dit gesprek is geheel vrijblijvend.
Op basis van dit gesprek maken wij een offerte voor u op.
Een aantal verzekeraars vergoeden deze kosten.
U kunt hierbij aan de volgende werkzaamheden denken:
- contact met de bank (machtigingen, automatische incasso's, creditcards enz.)
- het informeren van allerlei instanties
- contact met de notaris
- opzeggen abonnementen, contributies en lidmaatschappen
- hulp bij aanpassen huurcontract / hypotheek
- telefonie, internet
- gas, water en elektriciteit
- verzekeringen
- doorstuurservice post
- huishoudelijke hulp aanvragen
- ondersteuning bij het aanvragen of wijzigen van huur-en zorgtoeslag
- het verzorgen van opvang van achterblijvende huisdieren
- enz enz.
Wij zorgen ervoor dat u na afloop alle correspondentie in een overzichtelijke map in uw bezig krijgt, zodat u zelf altijd over de benodigde informatie kunt beschikken.
Uw gegevens zullen met de grootst mogelijke discretie worden behandeld en zullen in geen geval aan derden worden vertrekt zonder uw toestemming.
Onze financiele begeleidingscoach heeft jarenlange ervaring in de financiele sector en is sinds 2008 freelance boekhoudster voor diverse ondernemingen en particulieren.
Daarvoor heeft zij 10 jaar als boekhoudster op een advocatenkantoor gewerkt.